Skumringskampen Finale (21.10.2019)
Disiplin: natt
Distanse: 6.63 km
Tid: 79:47
Kommer sikkert minst en kvarter for seint til start og får løpe ensam frem til post 5.

1) Ser ingen startpost men kommer meg greit ned til myra og videre forbi steinen i sadelen. Ser refleksen fra skrenten. Kunne en høyresving helt fra starten være bedre slik at man runder begge ryggene ?
2) Dagens vinn eller forsvinn. Får meg ikke å like høyrevarianten da det er for mye grønt i starten og altfor stor omvei på stien. Starter venstre men mister stien ved post 7. Får kartkontakt igjen oppe men mister stien før jeg kommer til kanten. Sikter meg inn sør for posten og stupene. Jeg tror jeg hadde kommet ned på dalbunnen og følger nølende en bekk nordover. Når bekken svinger venstre i en bratt parti er jeg lost. Plutselig får jeg øye på en liten bru og brikkene faller på plass. Taper kanskje så mye som 8 minutter.
3) Tung strekk med mye motstand: vann nesten opp til kneet i myrene og stein og kratt før ledningen.
4) Skal bare forbi kollen ned til den åpne myra... Steinen ved bekken redder meg. 2 min.
5) Bra frem til stien opp på ryggen. Dårlig plan da det er nesten umulig å vite hvor jeg krysser stien det er 3 mulige sadler og velge mellom. Straffen er en ny tidstap på 3 min.
6) Bra plan ok gjennomføring.
7) Velger safe og sparer høyde. Refleksen syns fra myra.
8) Velger safe og går rett i.
9) Deffensiv utgangsretning men bra avslutning.
10) Ok.
11) Ville så gjerne treffe den på direkten men lyktes ikke. Flaut.

I mål får jeg beskjed om at det finnes ikke spor av stempling på K6. :-(
Vis kommentarer (0)

Skumringskampen Finale (21.10.2019) Skumringskampen Finale (21.10.2019)