Smaaleneneløpet (26.04.2015)
Disiplin: langdistanse
Distanse: 9.66 km
Tid: 61:50
1: Løper bra lenge med god kontroll. Tar av traktorslepet mot slutten av strekket for tidlig og gjør en parallellfeil. Trodde jeg tok av i traktorslep-krysset, men tok egentlig av mye tidligere. Følger søkket oppover til etter stupet og er helt sikker på at jeg er på rett sted, men finner ikke posten. Skjønner hvor jeg samtidig som jeg ser Håkon komme løpende. Tapt 3 min allerede til 1. post.
2: Håkon tar meg igjen, men tar et veivalg mer rett på etter vi krysset stien og taper litt på det. Var fint å følge de åpne områdene der jeg løp.
3-5: Løper mer eller mindre sammen med Håkon.
6: Er i rygg på Håkon så og si hele strekket. Løper litt mer mot venstre inn i posten og taper litt på det.
7: Treffer på Håkon igjen.
8-9: Oppdager ikke at det er drikkepost før jeg nesten er forbi, og gidder ikke snu. Løper heller på litt og blir løpende alene.
10: Surrer meg opp på åsen istedenfor å løpe i myrkanten og langs vannet.
11-13: Bra.
14: Følte jeg hadde god kontroll, men tok helt feil. Løp opp for tidlig og må ned igjen en bratt skråning.
15: Ok.

Fornøyd med store deler av løpet, men var veldig kjedelig med den store bommen på 1. post og irriterende å få en liten på sisterunden også. Formen er i hvert fall god og det var et morsomt løp!
Vis kommentarer (0)

Smaaleneneløpet (26.04.2015) Smaaleneneløpet (26.04.2015)